Predstavte si internetovú ponuku služieb alebo produktov bez toho, aby tu nebola spomenutá čo i len jedna veta a takáto internetová ponuka by bola bez nulových emócií. Boli by to len nejaké fotky a bežnému užívateľovi by vlastne nebola poskytnutá žiadna idea k tomu, prečo by nákup podobných služieb či produktov mal zvažovať. Bol by to len bezduchý obsah.
Práve preto je dôležité a vlastne nevyhnutné spojenie marketing a emócie. Ak máte určitú predstavu o tom, akým ľuďom, akým spôsobom a čo im chcete ponúknuť, musíte im ísť s touto ponukou v ústrety a zaútočiť na ich podvedomie, city a predovšetkým na ich potreby. Nie nadarmo sa v marketingu vykonáva cielenie na potenciálne skupiny zákazníkov, pretože práve z tohto zistenia sa dá následne dokonale prispôsobovať reklama, ako aj obsah a ponuka.
V skutočne veľa prípadoch hrá podstatnú úlohu prvý dojem a skrátka fakt, že potenciálneho zákazníka niečo na danej ponuke úprimne osloví. Objednávku alebo inú konverziu síce nemusí vykonať ihneď za 5 minúť, ale na 100 % bude o takejto ponuke aspoň rozmýšľať. Dozvie sa o nej a niečím ho zaujala, no a pokojne to môže byť aj týždeň, mesiace a možno rok, kedy príde tá situácia, že sa konečne rozhodne tento tovar alebo tieto služby zakúpiť. Možno ich nepotrebuje teraz, ale z dlhodobého hľadiska ten čas raz príde.
- Je preto dôležité aby sa o vašej ponuke vôbec dozvedel a zaujala ho niečím originálnym.
Efektívne zviditeľnenie, ale aj tvorbu kvalitného obsahu zahŕňa SEO optimalizácia. Čiže optimalizácia pre internetové vyhľadávače, ktorá má za úlohu pre zverenú internetovú stránku dosiahnuť oveľa vyššie a tým pádom lepšie viditeľné miesto v organických výsledkoch hľadania. Takýto proces za nezaobíde bez copywritingu, teda bez tvorby a publikovania kvalitného textového obsahu, čo bude nejakým spôsobom odkazovať práve na váš web a na váš brand.